Meryemeliz27 Merhaba kızlar 23 haftalık olduk bugün idrar yollarım çok kötü yanıyor şişmiş kaşıntı çok kötüyüm antibiyotik kullanıyorum banamıısn demiyo naptknız sizinkiler geçti
M1994 Meryemeliz27 bende hamileligimden beri bel agrisi kasık agrisi cekiyorum antibiyotik kullandim iki defa yine gecmedi 😭
1998-1993 Bende 27 haftalığım en başından beri enfeksiyonla uğraşıyorum dünya antibiyotik içtim fitiller kullandım 2 hafta düzelip yine başlıyor suan yeşil sarı geliyor napıcagımı şaşırdım artık sirke karbonat su yapıp yıkıyorum
rukiyyye Bende de şişlik var doktor varis dolayısıyla ödem oluşmuş sirkeli su ile yıka dedi ama geçmedi hâlâ. Ağrı falan yok çok şükür ama doğum sırasında sıkıntı olur mu diye düşünmeden edemiyorum. Başına gelen var mı nasıl atlattınız bu durumu ?