Birmelekbinsukurabbime Arkadaşlar hayırlısıyla yarın doğumum var bana gece 12 den sonra bişey yiyip icmiyeceksin dediler ilk gebeliğim tercubesizim acaba su da dahil mi
Senaykork Birmelekbinsukurabbime sezeryan mi , vericekleri anestezide dolayı kusarsin diye yeme demişler ama su icilmedigini duymadım
YaseminBatrk Birmelekbinsukurabbime susuz da kalma çokta abartma ama iç bence ztaen sabaha kadar kaç kere tuvalete gider içindekini bosaltirsin.
Fulyacoban Birmelekbinsukurabbime hiçbir şey yiyip içemiyorsun maalesef canım su dahil dedikleri gibi oruç olman lazım sağlıkla gelsin minik inşallah 🥰
Mervelikli Senaykork canım ben hemşireyim eğer hasta genel anestezi olacaksa geceden tam oruç olması gerekiyor
Birmelekbinsukurabbime Mervelikli sadece doktorun dedigi yarın gel dogurtayim dedi şu anda sezeryan mi yoksa normal mi belli değil ebe de söylediği 12 den sonra bişey yeme içme dedi acaba su içsem birşey olur mu ki