Emiregem Kızlar iyi akşamlar 3.gebeligim 2 si sezeryan oldu şuan 34.haftamdayim kasıklarimda zonklama gibi keskin ağrı oluyor erken doğum riskim vardı yarın hastaneye gidicem sizce doğumla alakalı bişey olabilirmi