Kızlar merhaba. Aklıma takılan bir şey var. İlçemde ve araştırma hastanesi olmak üzere iki farklı doktora gidiyorum. Ana kontroller taktikler için araştırma arada kafama takılan bir şey olursa da ilçedeki doktora gidiyorum vatiminelri falan takip ediyor. 27+3 üm ve şeker yüklemem dahil tüm sonuçlarım güzel çıktı. Araştırmada olan doktorum perinatolojiye göndermedi ama ilçedeki doktor ısrarla her kontrole gidişimde perinatoloji ye gidip gitmediğimi soruyor. Hala gitmedim kendi doktorum öyle bir şey demedi bana, perinatoloji ye gitmeli miyim, hangi sebeplerden gidiliyor ?