passion35 Cicek_1 35+5 tam 30 gün kaldı gözüküyor uygulamada ama ne zaman gelcek bebişler bilemiyoruz tabi🙈 iyi gidiyor ağırlaştım tabi artık kasılmalar sancılar ama idare ediyoruz ☺️ sizin nasıl geçiyor
gulsumd1 Cicek_1 uygulamaya göre son 33😊 ben 35+2yim ama bebeğimin suyu azaldığı için 37 38 arasında alttan ilaçla başlatacak doktorum☺️ Çok heyecanlıyım
Cicek_1 passion35 sormayın ya alt karın kısmımda tarif edemediğim (ilk hamileliğim çünkü) hisler oluyor açılmalar mi doğuma hazırlık mi başlıyor bilemiyorum. Çok sıcak basması halsizlik akıntı kramp uykusuzluk her şey var 😂😂
Ayselkayaa Cicek_1 Etlik Şehir Hastanesine gidiyorum ben oraya gidicem bi yakınımda orda doğum yaptı memnun kalmıştı
Yldzhra Ankara son 25 olabilir sezeryan ayın 22 23 gibi olabilirim çok iştahım açıldı ve ağırlaştım bel ağrım var 2. Sezeryanım olcak