Mina40 merhabalar
Kendisi bir doktorunda ötesinde ilgisi yaklaşımı herşeyiyle mükemmel bir perinatologtur maddiyatınız zorlamassa eğer mutlaka gitmeniz gereken bir doktor.2 gebeliğimde de kendisini tercih ettiğim için şanslı olan gebelerdenim her halden anlayan olumsuzlukları bile olumlu bi şekilde söyleyen hastasına cani gönülden yardımcı olan bi doktordur kendisi ❤️
Siz muaneden cıktıktan hemen sonra bebeğinizin fotoğrafları videoları sizin cep telefonunuza asistanı tarafından iletiliyor hizmet mükemmel ötesi kısacası 👍