Seda54 cevap verip vermeme konusunda kararsız kaldım çünkü birçok insan saçma sapan yorumlar yapıp beğenmiyosanız özele gidin falan diye saçmalıcaklar ama içinizi ferah tutun devletteki doktorlar ne yaZık ki böyle vicdansız ve merhametsiz sizin ne yaşadığınızı ne hissettiğinizi önemsemiyo kibarlık hoşgörü zaten hiç görmedim ilgi alaka yok durumunuz iyiyse özele gidin denilecek ama maddi durumu iyi olmayan anne adayları ne yapacak ben bebeğimi devletdeki ilgisiz doktor yüzünden kaybettim şimdi diğer bir kesimde böyle şeyler paylaşmayın etkileniyoruz dicek dile getiriyoruz ki bişeyler düzeltinsin istiyoruz böyle bir üslup anlatım tarzı olabilir mi yazık sizi doktor yapan zihniyete ama bu böyle gidicek gibi duruyor çünkü zengin olan özele gidiyor durumu olmayan devlette bu lanet doktorlarla uğraşıyor denecek çok şey varda değişen bişey olmayınca insan dile getirmekten yoruluyor sizde üzülmeyin rabbim sağlıkla bebeğinize kavuştursun sizi 🙏🏻