Kubrakarahan 20 +3 te girdim hiçbi sorun çıkmadı allaha şükür ben günde bir paket sigara içiyorum perinatoloji uzmanı yaptı detaylıyı kendisi sormadı bende detaylı bitince kendim söyledim bir paket içtiğimi içmesen iyi olur dedi ben babamı ani bir trafik kazasında yakın bir zamanda kaybettim ve psikologlara gidip o beyni uyuşturan herşeyi unutturan ilaçları içmektense sigarayı tercih ettim hocam dedim adam sustu haklısın der gibi baktı