Kızlar merhaba bugün öğleden sonra sol kasık daha çok olmak üzere ince bıçak batması gibi sızı oluyor sık sık hala gecmedi bugün biraz ev işi yaptım dün de aynı sekilde yorgunluktan mıdır sizce aynı batma gibi kasıkta aynı duurmu yaşayan oldh mu hiç kanama vs lekelenme yok 17 haftalık gebeyim