elifmina_123 Sezeryan doguma karar verdi doktorum hemde acil çünkü bebegin gelişimi durdu ama perşembeye kadar nts ye girecegim yani sezeryan dogumda sancının bir önemi varmı acaba? Yoksa hala normal olabilir diyemi bakıyor?
Bet1 elifmina_123 tabiki önemi var nst de bebeğin kalp atım şeklide goruluyor sonuçta kalp atışı falan yavaşlar ani bir durum olursa hemen müdahale etmek için. Ya da sizin sanciniz artarsa hemen almak için. Sezeryan olacak diye nstye bakilmama gibi bir durum yok