Arkadaşlar selam, ben 36+0 hamileyim. Sanki bugün böyle göbeğim biraz aşağı doğru düşmüş gibi geldi. Başka herhangi bir belirti yok ama sizce bu normal mi? Bunun dışında bebiş hareketleri iyi çok hafiften kasılmalar oluyor sanki braxton hicks olabilir diye düşünüyorum.