1Bebegimiz Kızlar 34 haftalıgız bugün ultrason da doktor bebegin kordonunun boynunda olduğunu söyledi ama suyun iyi çok korkma ama bebeğin hareketlerini takip et dedi ben yinede çok korkdum yaşayan varmı?
Mirayxmiray 1Bebegimiz Doktor korkmayın dediyse korkmayın. Ama ihmalde etmeyin. Hareketlerini takip edin 🌸 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🧿
denizozulkerr 1Bebegimiz bana da boynunun yakınında ama çok normal alanı daralıyor demişti bende korkmuştum ama sonra araştırınca 3 kere dolanmaya kadar olabileceğini öğrendim endişem azaldı şimdi 37 haftalık olduk çok şükür içini ferah tut bir şey olmaz Allahın izniyle🙏🥰
Mlkengn 1Bebegimiz benim haftam daha küçük ama bana da doktor öyle dedi ve sorun olmayacağını söyledi. İlk kızım da iki kere kordonu boynuna dolanmış şekilde doğdu. Hiç endişelenmeyin , Allah’a emanet bebeklerimiz 🥰🙏🏻