Tgbasmt Konya da devlet hastanesinde girdim bende resim falan vermedi eşimi de içeriye almadı 5 10 dk baktı bana bile göstermesi neresinin olduğunu detaylı organları kendi baktı geçti ben daha sonra eşimle özel den yaptırdım biraz pahalı ama çok güzel net fotoğraf verdi bir saat ilgilendi hem eşimde görmüş oldu hem bize hatıra olarak kaldı