Fik ben ilk doğumumu zeynep kamilde sezeryan yaptım, temmuzda 2. Sezeryanı gene Zeynep kamil de olacağım☺️ sezeryan sürecim ve sonra hastahaneden memnun kaldım. Hastanenin gebe eğitim kursu var 6 haftalık ona katılmanı tavsiye ederim, hastahane ebeleri veriyor eğitimi, son hafta derste doğumhane ve odalar geziliyor. Eğitimde verimli geçiyor tavsiye ederim hastahaneyi arayarak bilgi alabilirsin, ben şuan devam ediyorum eğitime 💓💓