Lilyumm38 Ben daha kullanmadım kurmadık bir tanıdığım kullanıyordu, 60 a 120 cm. Oğlu 2,5 yaşında şuan kullanıyor sapasağlam. Ben görüntü ve sağlamlık açısından ahşap tercih ettim. İkea olduğu için güveniyorum severim ürünlerini başka markalara bakmadım pek. İçinede Yataş marka yatak aldım oda 700 tlydi aldığımda 👍