Sağ ve sol olmak üzere iki baldırımın bikini kısımların da aşırı sancım var ama yürürken oluyo yani oturdugum da fazla sancim yok.
Bir de bebegim nefes alir gibi hareket ediyor. Sert bir hareketi olmadi bugun hatta 1-2 defa disin da hissetmedim bile diyebilirim. Nolur bana bisey diyin çok korkuyorum. Acile gidip gitmemek arasinda kaldim. Ne yapmaliyim
35+2 haftaligim