Beloveddd Kızlar 6+3 teyim bugün öğlen kontrolüm vardı bebeğin kalp atışını da duyduk fakat az önce iççamaşırım 5-6 damla kahrevengi kan vardı normal mi sizce bundan 2 ay önce de kimyasal gebelik geçirmiştim
Beloveddd Hanhan8 teşekkür ederim yarın yine doktora sorucam ama ömrümden ömür gitti tamda bugün kalp atışını duymuşken