Gencanne1 Mrb kızlar bebeğim 6+5günlük ama ultrasyonda 4+3 günlük gözükdü sizce bi sıkıntı var mı kafam çok karışık 24 ocak kalp atışı için gidicem lütfen dua edin
merwe Gencanne1 Moralini hiç bozma cnim benimde aynı oldu 2hafta geriden geliyordu geç döllenmeden dolayı zamanla o ara kapanıyor merak etme
Ayazz Gec dollenme olabilir bnm iki gebeligimde oyle 2 hafta geriden geliyor sagliklica duyarsiniz i sallh kalp atisini
Gulizylmz01 Ayazz peki dogum ultrasona gore mi yoksa son adet tarihine goremi oluyor benim de 10 gun geri geliyor
AdaninAnnesi Benim ki de bi hafta geri de canım 6+3 deyim 5 haftalık gösteriyormuş doktor korkulacak bişey yok dedi
SyhnHtp Geç döllenme olma ihtimali var. Benimde 9 gün geri . bebeğin gelişimi sürekliyse sorun yok, merak etme.
SyhnHtp Gulizylmz01 benim bildiğim ultrasyona göre oluyor zaten benek hızlı gelişim gösterirse ara kapanabilir hatta bazı durumlarda öne bile geçilebiliyormuş.
Gencanne1 Açık kahverengi lekem geldi bugün tahlil sonucum 3968 çıktı kafam karıştı düşük mü yapıcam acaba