kevserky o zamana kadar sıcaklar başlar kuzum ya , 2 hastahane çıkışı yeter bence, uzun kollu ekstra zıbın alırsın bi kaç tane ama çoğunluk sıfır kol zıbın kullanılır, sıcaklarda pişik oluyorlar kalın giydirincede🥲 benimde temmuz sonu geliyor kızım etrafımdaki bebeklilerden gördüklerim ve onların tavsiyeleri söylediklerim🙃