Kızlar 1 hafta önce bebeğimi kaybettim. Gebetiğe gitti. Ve bugün ön testte böyle bir şey çıktı. Doktor tekrarlamaz dedi 2. Gebelikte ama ben korkuyorum yine de. Gebeliğinde daha önceden bu hastalığı yaşayan var mı ? İkinciye sağlıklı gebe kalan ? Tabiki hiç bişeyim garantisi yok ama insan düşünmeden edemiyor