Merhaba çok geçmiş olsun. Miyomun yeri, boyutu vs önemli diye biliyorum. Çoğu insanda bir sıkıntı olmuyor sadece gebelikte büyüyor ağrı ve arada lekelenme yapıyor o kadar. Ekstra başka şeylerin tetiklediğini düşünüyorum. Doktorunuz bir şey dedi mi? Benim de gebeliğimin başından beri var şükür bi sıkıntım olmadı