Bersu26 Yakın zamanda doğum yapan özellikle sezeryan olan varmı süreç nasıl ilerliyor kaç gün yatiriyorlar, muamele nasıl odalar nasıl refakatçi ve ziyaret olayları nasıl bilen varmi
Buseaelisa @Bersu26 6 nisan da sezeryanla doğum yaptım doğumdan 48 saat sonra taburcu ediyolar ziyaret günde iki kere çocuk hariç herkesi alıyorlar refakatçı da tek kişi bayan oluyo hemşireler çalışanlar ilgiliydi başka aklınıza takılan birşey varsa sorabilirsiniz
Bersu26 Buseaelisa sezeryan da genel anestezyle mi oldunuz acaba uyanık miydiniz , odalar temiz mi , ziyaretçiler ne kadar durabilyor birde