Aysel_krdg Tug_34 hiç belli olmaz Canım dönebilir bir günde bile pozitife dönüyor Allah gönlündekini versin inşallah
Kadriyecebeciii Tug_34 çatlatma ignesi oldun galiba benım onbeşte sonuc verdi bekle bakalımm bıraz daha geç döllenme olabılır yada daha yükselmemişte olabılır kan
Tug_34 vyusala nasıl umut oldunuz şuanda 😔 test yaptığımdan beri ağlamaklıyım 😔 çok uzun zaman oldu artık. Belirtiniz varmıydı hiç? Benim kasıklarımda iğne batması oluyor tek bu var. Uyku göğüs hassasiyeti vs yok
Ozus Bence dönebilir bekle. Acele etme son güne kadar test yapma bir de kan ver bence idrardan daha kesin
vyusala Tug_34 O qədər gözəl anlayəram ki sizi hər dəfə test edib negatif görmək beynində heçdən belirtilər yaratmaq bunun aylarla davam etməsi😔İnşallah Rəbbim ən qısa zamanda sevindirsin sizi 🤲normal adet belirtiləri kimi yəni fərqli nə isə yox idi
aybarsaybuke Ya arkadaşlar bu iğne etkisi ne zaman geçiyor. Ben aralık ayında yaptıgımda 7.günde çok silikti. Ama suanda 7.gündeyim iki çizgise kıpkırmızı
Semagzll Bugün iğne olalı 4 gün oldu arada ateş basmasi oluyor normal mi ilk kez vuruldum normal mi diye merak ediyorum ☺️
Tug_34 Semagzll ben femarayı ve klomeni kullandığımda ateş basması olmuştu 😌 iğneden sonra bende hiçbirşey olmadı