aslii57 Selam kizlar pcos um geçen ay aşılama yaptik 5 tane yumurtam cok güzel gelişti asilamam yapıldı ama tutmadı. Tabi benim için hüsran oldu. Yumurtam gelişmişken neden aşılama tutmaz ?
Aysee1123 aslii57 Bi arkadaşımda 2 kere yaptırdı ama tutmadı oran düşük olduğu için sanırım, nasip kısmet tabi tutanda oluyor
Nurkcy aslii57 İlk aşılama genelde tutmayabiliyor diyorlar benimde ilki tutmadı hemde çok iyi gelişen yumurtalarım olmasına rağmen zaten hiç bir sorun yoktu normalde de olmuyor diye denemiştik.. sonra 2. Aşılamam tuttu..
Omerikra Asilamanin tutma orani %25 canim .bendede pcos var benimde tutmamisti.simdi tup bebekle hamileyim.
Omerikra aslii57 ewet cnm.1 kere asilama oldum tutmadi .ilk tup bebegim tutmadi.2 ci tuttu ikizlerim dusuk.oldu.3 cu tup bebekle hamileyim.cok.sukur. bence yaptirma direk tup bebege gec.