17 mayısta doğdu kızım. Ben 1 ayına kadar uzunkol giydiriyordum,kundak hiç sevemedi kızım hep ağladı bağırdı. Hep üzerini açmaya çalıştı sıcak sevmiyor. 1 ayından sonra yavaş yavaş alıştırarak incelttim üstünü 40 gününden sonra atlet body tişört şort falan giydirdim. Hangi mevsim olursa olsun,bebekler anne karnında 38 derece sıcaklıkta 9 ay geçiriyor ve doğduktan sonra 40 gün boyunca kendilerini anne karnında sanıyorlar. O yüzden üşümüleri normal