Sevvallkahraman 15+3 den herkese selam. Cinsiyet erkek olduğunu öğrendim aklımda Ateş ve Ediz var siz ne yapardınız ? 💙
Agg0207 Sevvallkahraman ateş güzel bir isim değil bence canım ama Ediz güzel insan isimlerin anlamlarını taşıyor ben anlamlarına çok önem veriyorm
Nur_50 Sevvallkahraman ben her ikisinide sevmedim ediz deyince aklıma sanatçı geliyor nedense 😁selim-Melih -miraç olabilir
Hilalina Sevvallkahraman Edis olarak bende düşünmüştüm ama eşim beğenmemişti Kuzey koyacağız inşallah
RabiaKose Sevvallkahraman oğlum Ömer Agâh kesinlikle anlamlarını taşıyor 🤗 Agâh akıllı, bilgi sahibi, bilinçli olmak anlamlarına geliyor ♥️
Amineazra Agg0207 Sevvallkahraman evet bende öyle düşünüyorum diğerini bilemeyeceğim de ateş tercih etmek istemezdim tabi siz bilirsiniz Mesela Kerem Burak erdem Furkan da anlamları güzel 🙂
Sevvallkahraman Amineazra eşimin adı Furkan 😌😌 diğer isimlerde yeğenlerimde var diye farklı istiyorum aren Güney de aklımda 🫶
ms_annisko_ Ay erkek ismi o kadar zor ki asla karar veremedim. Alparslan Ömer Hamza Alperen Eren gibi gibi oiyy çok zor ya
Masalin_annesi35 ms_annisko_ alpaslan gayet guzel kendi basina iki iism gibi yanina isime gerek yok bence
JaleTogrul Sevvallkahraman Turgut oglumun ismi 🩵 simdi ikinciye hamileyim tamaen belli degil ama buyuk ihtimalle erkek.. onada Timur dusunuyoruz 💙
Mehtapp42 gudmorningbeya selim yağız koyacağız bizde inşallah ( selim kayınbabamın adı ) Sevvallkahraman ateş hayırlı güzel bir isim değil canım ya. Çocuklarımıza anlamları güzel isimleri koymamız lazım. Ateş herzaman kötüyü çağrıştırır. Ateşten yaratılan varlıklarıda unutmamak lazım.
Elfve Oğlum Veysel dedesinin ismi kızım elif şimdi tekrar erkek olursa Batuhan kız Ceylin düşünüyorum
B_48_A Sevvallkahraman Ateşi bende düşünüyodum ama her bebek taşıyamıyo o ismi ağır geliyo ismi taşıyamazsa durmazmış bebek bende koymadım. Biz Aras koyduk 🧡