SibelAda valla ben kese gozukunce ya da kalp atisini duyunca basladim kan hapiyla elevit e.doktor mecbur verdi bana vejeteryan oldugum icin dengesiz beslendigim icin.yarim 8.aya giriyoruz ve hala kullaniyorum 😅
Ben fazla kilo aldim ama elevitin sucumu bilemem tabi 😅
Istahim acık hic boyle olmamisti 😅 13 kilo almisim 😅