Deletedmom_53 Kızlar kese bi garip geldi bana. Böyle olan var mı 😊 6+4 dedi dr. Kalp atışı da duyuldu ama yine de tedirginim. Herkesinki daha derli toplu düzgün sanki
Nurkoylms Deletedmom_53 herkesin kese şekli ayni olmaz canim dontorunuz soylerdi hem bir gariplik olsa icinizi ferah tutun siz
Deletedmom_53 Deletedmom_53 @Melekler12 @esmerella37 Canlar böyle keselere denk geldinjz mi normal mj sizce❤️❤️❤️
Papatya07- Deletedmom_53 benim bir arkadaşımında buna benzerdi bir sıkıntı yoktu canım içini ferah tut 🌼
mucizeolsunn Deletedmom_53 hayırlı olsun tekrardan inşallah sağlıkla kucağına almak da nasip olur. Kız dert etme onu doktor bişey demediyse sıkıntı yoktur 😀 ne güzel kalp atışını da duymuşsun tedirginliği at sevinmene bak 🥰🥰
mucizeolsunn Deletedmom_53 geçtiğimiz perşembe çatlatma iğnesi vuruldum beklemedeyim şuan 😀 bir gebenin günlüğünden jel aldım ilk defa onu denedik bakalım sonuç alabilecek miyiz 😊
Melekler12 Deletedmom_53 hiç tedirgin olma herkezin kesesi aynı olacak diye bişey yok kese yapın böyle oluşuyor
Deletedmom_53 Melekler12 Allah razı olsun kuzum 🙏❤️ İnşallah. Bi sorun olsaydı doktor derdi duye düşünüyorum ama yine de tecrübeli annelerden fikir almak istedim
Melekler12 Deletedmom_53 kalp atışını duyduysan sıkıntı yoktur güzelim kalbini ferah tut sendende Allah razı olsun ❤️