Kızlar gebelikte kolestrol çıktı mı sizde de doktorum takılma gebelikte olabiliyor dedi trigliserid im de 350 çıktı oda yüksek ay bi panikledim sağlıkocağı istemişti bu tahlilleri ama kadın doğum uzmanım sorun etme dedi sizde de yaşandı mı aynı durum bilgi lütfen