sade-Liyaa Adenkaratepe Benim doğumum vajinadan ilaçla oldu ama sancı hissetmediğim için hastanede en son çare olarak yapmışlardı aynı şeyden mi bahsediyorsunuz acaba 😄
Sdda04 Adenkaratepe 6 yıl önce benim doğumun öyle başladı 16 saatin sonunda doğurmuştum ilaç kasılmaları başlatıyor
Eftelyaatasoy Mkby2 doğal yoldan olması için. Verilen sancı suni sancı sonucta bu sekilde acılma olmayıp sezeryana dönen de oluyormuş
sade-Liyaa Eftelyaatasoy 39+4 serum üzerinden suniyi hissetmedim benim nstde kendi sancımda çıkıyordu ama ben hissetmiyordum en son çare vajinadan oldu
Adenkaratepe Evet kızlar yarın da bana yapılcak normal doğum istiyorum, 2 cm acıklığım var ama kasılmalarım yok bu ilaçla doğumu başlatacaklar 40+4 üm