Ziynetdefne16 Kızlar göbek deliğinin sol tarafında arada bıçak saplanır gibi ağrı var nete yazıyorum Birsuru saçma sapan seyler çıkıyor hamilelikle ilişkisi varmi bu ağrının sizce
Ziynetdefne16 Nur_50 daha çok yeniyim test yaptım pozitif çıktı kan vermeye yarın gideceğim ama karnımın sol tarafi arada ağrıyor sol alt tarafta yoğunluk normal mi sizce
Nur_50 Ziynetdefne16 benimde öyle idi bende 27 mayıs kan verdim öğrendim çok normal bebek tutunuyor onun ağrısı