bsraa16 Merhaba. 20+5 haftadayım. Henüz tetenoz aşısı vurulmadım. Doktor kontrolüm 17. Haftadaydı bunun hakkında doktorum henüz bişey demedi. Ne zaman ilk doz vurulması gerekiyor acaba sağlık ocağından da aranmadım
Yazmelegi_ bsraa16 sabah erken sağlık ocagina gidin hem rutin tahlil yaparlar hem de aşıyı sorarsiniz muhtemelen onu da ellerinde varsa yaparlar
bsraa16 bsraa16 bir daha ki kontrolüm hafta salı hem de detalıya giricem. Doktoruma sorucam ama yine de burda fikir almak istedim
Azra00 bsraa16 ben şuan 28+1 haftalık oldum iki doz da vuruldum doktorum ve ebe önerdi, önermesi vurulmazdım
Yazmelegi_ bsraa16 bana doktorum vurul demişti ondan önce de sağlık ocağında ki ebe de vurulsan iyi olur demişti yine de isterseniz bi danışın doktora
bsraa16 Azra00 17 haftalık kontrolüm vardı sanırım o zaman erken diye bişey demedi doktorum haftaya 21+6 olucam kontrolüm olduğunda belli bir haftası var mı vurunmanın acaba 22 de vurulsam bişey olur mu acaba yoksa mesaj atıcam doktoruma 🙈
Azra00 bsraa16 yalnış bilgi vermek istemiyorum o yüzden bişey diyemem en doğrusu doktorunuza danışmak