Selina 7+1 gunlik gittim ama bebegim 7+3 gunluk 2 gun ilerde kalp sesimizi duydukkk 146 atiyoo hayirlisiyla herkes duysun boyle bir duygu yokk
Krispiim16 Selina doktorum bana dinletmemişti bir sonraki randevuna dinletecem dedi sağlıklı değilmiş sanırım oyuzden
Elif380 Selina yaa ne güzel Allah kucağına aldığın günü de nasip etsin inşallah bende adet tarihim 8 ekim bu tarihe göre 6+1 günlüğüm dün gittim hastaneye ama kalp atışını duymadık
Smyyglgn54 Krispiim16 evet bende 10.haftamda duymustum. Radyasyondan etkilaniyorlarmis daha cok kucuk olduklari icin. Rahme tutunmasini bekliyorlar genelde. Ki benim lekelenmem olmustu. Yerlesmeden sonra duyabildim ancak
Selina Elif380 saol canim benim haftaya kesin duyarsin ozaman cok minikler o yuzden ben 15 gun zor beklemistim
Krispiim16 Elif380 6+1 de bende de kalp atışı başlamamıştı canım iki hafta sonraki randevumda gördüm içini ferah tut 😌
Selina Amin kizlar hepiniz saglikla duymayi nasip etsin rabbim gec dollenmede oldugu zaman oluyo tarihler tutmuyo olabilir mutlu haberlerinizi duyuyrun 😍😍