seymaatk13 Kızlar emzirme ödeneği alan var mı bu yıl doğum yapanlara bir kereliğe mahsus 520 TL veriyorlarmış
Mutluemos seymaatk13 120 gün sigortaniz varsa çalışan olarak onun emzirme parasını alabiliyorsunuz 170 i arayıp gerekli bilgileri alabilirsiniz ☺️🌸
mylittlebabym Evet veriliyor otomatik olarak yatıyor e devletten emzirme yazın çıkıyor oradan sorgulayabilirsiniz. Doğum parası yattıktan sonra yatıyor. Benim işlemler devam ediyor sanırım bir kaç güne yatar hesabıma.
AyFa1608 mylittlebabym bana hastane başvuru yapmış. Farklı bi yere başvuru falan yapmak gerekiyor mu canım biliyor musun bana sadece 520 yattı tek seferde. Hatta eşimin hesabına yattı direk.
mylittlebabym AyFa1608 hayır canım başvuru gerekmiyor otomatik olarak işleniyor SGK tarafından. O diğer 300 TL mi ne olan varya ona SGK’ya başvurmak gerekiyormuş ben onla uğraşmak istemediğim için başvurmadım
AyFa1608 mylittlebabym tamam o zaman canım bana yatan 520 nin 300 ü çocuk parası 220 di süt parası diye biliyordum neyse bakayım bi artık😅
seymaatk13 mylittlebabym daha Doğum yardımı param yatmamış 300 lira yattıktan sonra mı başvuru yapılması lazım
dilos011 mylittlebabym ben yazdım e devlete emzirme diye bisey çıkmadı ptt başvuru yapın diyo sgk yok bizim eşimi de benim de