Kızlar bugün doktora gittim 32+3 üm 34+5 görünüyor dedi daha erken olur doğumun dedi. Birde plesanta önde bu yüzden bütün olay senin ıkınmana bakıyor biz çok müdahale edemeyiz dedi. Gözüm çok koktu bilmiyorum becerebilirmiyim ıkınmayı ya dogru yapamazsam. Cocugun kafası cıkınca da sezeryan diye tutturuyorlar eğer öyle bişey yaparsan döverim bak dedi. Espri yaptı ama yine de ben ne bileyim ne kadar becerebileceğim. En baştan direk sezeryana mı alın desem. Kafam cok karısık. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda 😔