flower91 Merhaba sevgili anne adayları 🌹 Geçen sene Ankara’daki tetanoz - difteri aşılarını üreten firma Sağlık Bakanlığı tarafından toplatıldı. Bu yüzden de çok kararsızım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Daisy0000 flower91 Tarihi geçmek üzere olan aşılar her zaman toplatılır ve yenileri getirilir,bu ilk kez olan bisey değil her zaman bu şekilde.. Ben 2 doz oldum. Olmadan önce hemşireye söyleyin son kullanma tarihini gösterir ,içiniz rahat bi şekilde olursunuz
iremcannn1907 flower91 neden olmayasınız? Neden toplatıldıklarını araştırdınız mı? Lütfen kulaktan duyma aşı gibi ciddi önem arz eden birşeyi yaptırmamazlık yapmayın. Doğumda ciddi durumlara yol açabilir
babymomy_ flower91 beni sağlık ocağı aradı aşı İçin. Doktoruma sordum yaptırın dedi. 20. Haftada yaptırdım ilk dozu. İkinci dozu da 4 hafta sonra yaptıracağım
flower91 iremcannn1907 bir arkadaş söylemişti de aklıma takılmıştı. haberi falan da çıkmıştı. Tedirgin etti :( https://www.ntv.com.tr/amp/turkiye/tetanoz-asilari-toplatiliyor,eWPONDkVH0e1ltA5hvVyVQ