K-97 Kızlar adetimin 17. Günü ovulasyon testi yapıyorum daha yumurtlama ve çatla görmedim doktor kontrolüne gitmek istiyorum sizce yeni regli dönemimdemi gitmeliyim yoksa vakit kaybetmeden gitsem çözüm olur mu
K-97 Cmscms06 inşallah çok üzülüyorum morelman da kendimi üzdüm biraz umarım benim de olur daha ovu testim var
Melek__55 K-97 stres yapma gerçekten çok etkiliyor bende kolay kolay yumurtlama gormem bu ay sürekli yumurtam büyüyor olgunlaşıp catlck diye beynime sinyal gönderdim 🤣 gerçekten işe yarıyor dene