Merhaba herkese. uzun bir süredir belki 2 hafta vajinal akıntım var ama son bir kaç gündür rahatsız edici boyuta geldi. Normalde beyaz renkli oluyordu ama bugün yeşil sümüğümsü parçalarda geldi . Açıkçası biraz endişe ettim. Normalde cuma günü rutin kontrolüm var ama acaba yarına mı alsam bilemedim şimdi? Başına gelen var mı? Bu arada eşlik eden kaşıntı ve kötü koku yok o yüzden mantardan şüphelenmiyorum ama idrar yolu enfeksiyonu olabilir belki.