Elif28 Lutfen icinizden gecirseniz bile makbuldur nilur bebegime bisey.olmasin... nolur rabbim..6 haftalik gebeyim kanamam oldu doktor iğne verdi. Pruluton 3 tane 3 gün üst üste vurul dedi. Bu igneden kullananan bebeğine bisey olmayan varmi:(
Kubraunlu Elif28 bir çoğumuz aynı şeyi yaşadık canım emin ol bende iğne vuruldum haftalarca ama geçti bitti Şükür doktor ömrü varsa hiç birşey olmaz demişti ömrü yoksa heran Yanımda olsan ben yine bişey yapamam stres yapma inş bişey olmaz 🤲🏻
Ysn Elif28 pruluton haftalık iğne 3 gün üst üste çok ağır gelebilir en fazla 3 günde 1 vuruluyor o iğne başka doktora da sorun bence
mucizemizibekliyoruzz Elif28 ben kullandım hemde aylarca. Haftada 1 kullanıyordum ben. Rahim kalınlaştırıcı iğne. Faydasını mutlaka görürsünüz. Progestanda vermedi mi
Guldenn Elif28 canım allah büyük 6 haftalıkken benimde kanamam oldu vajinadan ilaç kullandım şimdi doğumuma 37 gün kaldı inşallah seninde bebeğine bir şey olmaz
Elif28 Kubraunlu Inşallah bende atlatırım canim. Doğru demiş doktorun rabbim.bizimde yardımcımız olsun insan çok endiseleniyor
Gzddlk bende kullandım hem iğne hem hap 6 haftalıktım ilaçları düzenli kullan doktorum bana sadece wc ihtiyacın için kalk demişti bol bol dinlen bişey olmaz Allah'ın izniyle dua et
Elif28 Ysn evet benimde aklıma takıldı hep araştırıyorum araliklarla vurulmuş iğne. Teşekkür ederim tavsiyeniz icin