Goksu2023 analarımızın dönemine göre şimdiki gebelıkler aşırı korkutuyo bizleri bu bi dogru,eskıden tarladamı çalısmamıslar,inekmi sağmamıslar,odunmu taşımamıslar daha neler neler,o zaman hiçbişey olmayan gebelıklerde şimdi toz konsa çocuk düşüyo,neler yedıklerınınde haddi hesabı yoktur eskı yemekler bellı ot yemeklerı çorbalar falan fistan ,ne yıcegınıde sürekli doktora soramazssın ama bır kere gittginde ayrıntılı konuş sebze meyve baklagil hakkında bişey söylicektir illakı,bana kalırsa gebelıkte sınır diye bısey yok nefsın geçicek kadr yesen kafi