SeymaYldrmAkpunar Merhaba trendyoldan alışveriş yapan var mı? Bebek arabası beşik vs.. alan??? Çok şikayet var trendyolla ilgili bende almayı düşünüyordum beşik ama kararsız kaldım. Alan ve memnun kalan arkadaşlar var mı?
deletedmom734 SeymaYldrmAkpunar Trendyolu uzun süredir aktif kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım beğenmediğin ürünü direk iade et hemen alıyorlar ben çok memnunum bebeğim içinde alışveriş yaptım
mehtap28 SeymaYldrmAkpunar gecen ay aldigim bebek arabasinin fiyatina baktik yuhhh dedim resmen normal fiyati 2300 olan arabayi biz civilin indiriminden 1700e aldik trendyolda 1939₺ ve 2000₺ baska indirimlere bakin bence trendyolda indirim yok yani
SeymaYldrmAkpunar deletedmom734 Bende beşik beğendim alsam mı kararsız kaldım şikayetleri okuyunca tereddüt yaşadım. Teşekkürler içim rahatladı biraz😊