Kızlar merhaba 36+5 teyiz bu gün doktora gittik bebek neredeyse bir aydır aynı kiloda hatta yüz gıram vermiş rahmim dar oldugundan bebek gelişimini tamamlıyamıyormuş ve perşembe günü direk sezeryan dedi doktor iki gün boyunca böbrek gelişimi için igne vurulucagız ama hiç alttan muayine olmadım bile zaten rahmin çok dar olması imkansız dedi siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Başka doktorada sorsammı ?