aren3521 3 aylikk hamileyken düşürdüm 3 gün çektim ağrıyı arabayla gezdik 40 dakikalık hastaneye gittik ayakta gezdim arabada sarsinca o gün akşamı acile gittim parol serum takıldı taş iyice aşağı inince ağrım fazlalaştı idrar tahlili istediler vermek için lavaboya gittim düştü geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda düşer