casper12 bebiş dogdu butonu gördüm bi yandan seviniyorum dogum yanaştı diye bi yandan da günler geçmiyo geçiyo bi sekılde ama zor cok zor 🥹sizler ne durumdasınız dogum tarihiniz ne zaman şikayetler neler hamileligim bitmesin böyle güzel seviyorum diyen var mı ☺️
Havvaemre casper12 Benimde bugün çıktı buton. Yorucu geçiyor yürümekte zorlanıyorum artık,belim ağrıyor. Bi yandan bitsin istiyorum ne olucak bebeğim nasıl olucak merak ediyorum bir yandan da böyle kalsın diyorum 🫣 Haftaya doktor randevum var ne diyecek bakalım.
minikoannesi123 casper12 34+3 olduk, ufak ufak ağırlaştıgimi hissediyorum ama yine de cok bırakmak istemiyorum kendimi. Ufak yürüyüşler yapıyorum, geceleri zor oluyor ama iki üç gündür. Aşırı terliyorum, nefes nefese kalıyorum ve uykum en az iki üç kere bölünüyor
casper12 Havvaemre aşırı merak ıcındeyım bebegımı cok merak edıyorum ama son haftalarda bitmiyo zor zor vala🥹
Lajanam 35+2 den selaam bende en ufak kasılma da sancı da doğuyorum diyorum sürekli ağrılar sancılar zor valla kızlar ama sabredelim çok az kaldı hayırlısıyla evlatlarımızı alalım kucağımıza 🌻
Sennuraslmelek Lajanam bende 35+2 ne gibi şikayetleriniz war ben yatakta donemıyorum sol kaşık ağrısı war adet olacakmışım gibi oluyor bide karnım taş gibi sert
Lajanam Sennuraslmelek benim kasılmalar 30. Haftamda başladı kuzum karnım taş gibi oluyordu oturup kalıyordum doktorum Bi gece yatış verdi ve ciğer geliştirici oldum ondan sonra biraz rahatladı ama şu an tekrar başladı kasılmalarım bel ağrısı adet olacak gibi ağrılar doktorum normal diyor ama bakalım
Sennuraslmelek Lajanam bende karnımın sertliğinden korkuyorum haftaya randevum wardı bende demin çarşambaya aldım bi gidicem geçen haftada karnın çok gergin dedi nst girdim ağrı çıkmadı ama geçen haftaya göre iyice sertleşti karnım
Zhr-zhr casper12 Ben uykuyu unuttum desem yeridir ayak ağrısı bel ağrısı kalça ağrısı yalancı sancılar vs ama yine de yürüyüşleri aksatmamaya çalışıyorum. Yürüdüğüm günler daha dinç hissediyorum. İdrar kaçırmaya başladım bide son 2 gündür doktor da erken gelecek deyince her seferinde su mu idrar mı diye bi tırsıyorum allahtan ayırt ediliyo 😂 36. Haftayı bi görsek diye dua ediyoruz sülalece 😂
Lajanam Sennuraslmelek bebek böyle toplanıp taş gibi mi oluyor benim öyle oluyordu yürüyemiyordum kasılmaymış bilmiyordum
Lajanam Canın yanıyor mu peki öyle sertlik olduğunda büyük ihtimalle kasılma canım o nst de çok hafif düzenli sancım da çıkmıştı benim