Selcanunal2004
İlk başta bez stoklamak mantıklı gelmişti ama sonra öğrendim ki bebeklerin alerjisi olabiliyormuş o yüzden stok yapmadım sadece ilk zamanlar yetecek kadar aldım
11.haftada bebek arabası alarak başladım zamanla yavaş yavaş indirimlere bakarak gezerek araştırarak aldım.
Neler almadım
Oyun arkadaşı (bağımlılık ve kaygı bozukluğuna sebep olduğu için)
Reflü yatağı (kullanan ve memnun olanlar var biz ilk etapta almadık çümkü yatağı eğimli hala getirebiliyoruz ama baktık olmuyor alabiliriz.
Sudocrem (içeriği yüzünden almadım)
Pişik kremleri almadım (öncelikle Hindistan cevizi yağı ile başlayacağız)
Mama almadım (gerekirse doktor hangisini önerirse almayı planlıyorum)
Çamaşır deterjanı ve yumuşatıcısı almadım (yetişkinler için bile önerilmiyor o yüzden bebek içinde almadım ki gerekte yok deterjan olarak granül sabun kullanıyoruz)
Göğüs ucu kremi almadım(durulanması gerekiyor onun yerine Hindistan cevizi yağı kullanacağım ama baktım olmuyor tabi alternatif yolları denerim)
Yoğurtma makinesi mama ısıtıcı bunları almadım (bana gereksiz masraf olarak geliyor)
Peki neler aldım
Göğüs pompası bende elektrikli bence çok önemli(elle sağım yapabilirsiniz ama hem zahmetli hemde vakit açısından bana biraz kayıp gibi geliyor.)
Gümüş kapak ( 35ten sonra günde yarım saat kullanmak yara oluşumunu engellediğini iletmişlerdi gebe okulunda o yüzden aldım)
Nazal Aspiratör (yenidoğan burun kuruluğu oluyor tıkanırsa emmede sorun yaşıyor o yüzden aldım ama acelesi yok her an her yerde bulunabilir)
Kaşık Biberon (normal biberonda aldım ama kaşık biberon çok daha iyi)
Koyafet olarak yenidoğan için 5 hastane çıkışı gibi aldım birkaç zıbın ve alt aldım genel olarak hep 3 ay üstü aldım
Bunları kendi ihtiyaç araştırma ve mantığıma göre hazırladım
Size tavsiyem mutlaka içeriklerine bakın çünkü herkes alıyor veya bilindik marka diye neye baktıysam içerikleri çok kötüydü.