KumCi aybukekurt55 Rabbim hayırlısıyla hayırlı zamanda sağlıklı bebeler nasip etsin isteyene benim de 5 sene olmadı çok iyi bilirim o hissi
Gebeyim-32 aybukekurt55 11. Günü yapmıştım koyu bi şekilde pozitifi görmüştüm zaten doktor randevum o gündü . Aynı gün kanda da pozitif çıkmıştı çok şükür. Allah isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin
miniklerinannesii00 KumCi ben ilk gebeliğimde düşük yaptım . Bu sefer 2 tane embriyo transferi istedim biri düşerse biri tutunsun diye galiba ikiside tutundu bakalım 5 haziranda belli olacak 🙂🙂
miniklerinannesii00 Zeyno0163 ikisi de 5. Gün embriyolarıydı . Şimdi ikisi de tutmuş hatta bir tanesi bölünüp ikiz bile olmuş ikiz beklerken üçüz öğrendik