aybukekurt55 Selam kozlar transfer gününü sayarsak bugün 6. Günüm saymazsak 5. Günüm kaçıncı gün test yaptınız erken yapmakta istemiyorum ama çokta merak ediyorum
27ozlem aybukekurt55 transfer günü sayılmıyor henüz 5 gün olmuş test yaparsan çıkmaz en erken 10. gün yap kesin olsun boş yere üzersin yoksa kendini
aybukekurt55 KumCi ediyorum test bile almadım eve valla bir şekilde aklım gidiyor nasip sabrediyorum hayırlısı olsun inşallah
miniklerinannesii00 KumCi hayır benim 2. Transferim ilkini düşük yaptım her ikisinde de 7. Günden sonra göğüs hassasiyeti ilk günlerde sol bel ve kasık ağrım olmuştu. Tuttuğunu bu belirtilerden anlamıştım ama herkeste göstermeyebilir.
Birbahargunu İlk gün saymadan 6. Gün sabah erken gebelik testi ile net çıktı ama herkeste aynı olmuyor daha geç de çıkabilir
aybukekurt55 27ozlem doktor 10. Gün yap dedi zaten ama burda erken yapıp öğrenenler var bende merak ettim 🥰
27ozlem aybukekurt55 benim ablam da mesela 8. gün yapmış silik olarak pozitifi görmüş ama başka bir arkadaş 10. gün yaptı negatifti 11. gün tekrarladı silik olarak gördü. Kişiden kişiye de değişebiliyor. Ben 10. günün sabahı erken gebelik testiyle net çizgi gördüm
ipekmom_ aybukekurt55 canım kaçıncı gün embriyosu? Bizim 5.gündü 12.gün tesr yap dedi tabi kim dayanacak 12gün 😂 10.güne zor dayandım ve yaptım pozitifi gördüm 🥰 inşallah güzel haberi yazarısin bize Ama 10.güne kadar beklemeni tavsiye ederim
aybukekurt55 ipekmom_ 5. Gün embriyosu canım bekleyeceğim en doğru olanı ozaman görürüm ilaçlardan da pozitif çıkabilir dedi doktor erken yapma dedi sabrediyorum
Gizem60 aybukekurt55 kaçıncı gün embriyosu koydular ona da bağlı 5. Gün embriyosu daha erken çıkıyor testte . 3. Gün embriyosu 10. Günde çıkar . Ben 9. Gün yapmıştım çıkmıştı 5. Gün embriyosuydu
Hnd3535 aybukekurt55 bende 5.gün olmuştum ve 10.güne kadarda sabrettim 2.transferimdi. İlk transferde 8.gün yapmıştım idrar pozitif kan negatifti 😢 idrar testi yanıltıyor. Bol bol dua edin inşallah embriyonuz sizinledir 🌸
aybukekurt55 Hnd3535 amin inşallah bende sabredeceğim o şekilde olursa deha çok üzülüyorum en iyisi beklemek dediğiniz gibi 🌸
MoonLighty aybukekurt55 5.gün embriyosu transfer günü hariç 7. Gün pozitif görmüştüm. Rabbim hayırlısıyla güzel haberi almak nasip etsin inşallah 🙏🏻
aybukekurt55 MoonLighty amin canım inşallah bende senin gibi güzel haberler alırım erken çıkmış seninki maşallah 7. Günde
aybukekurt55 miniklerinannesii00 belirti aramıyorum hayırlısı olsun bakalım inşallah bende güzel haberler alırım
KumCi miniklerinannesii00 benim de 3.transferimde birden fazla belirti oldu ama kimyasalmış düşük yaptım. 4.transferimde göğüs hassasiyetinden başka hiçbir belirtim yoktu çok yüksek bir betayla gebe olduğumu öğrendim çok şaşırmıştım umudum yoktu açıkçası
miniklerinannesii00 aybukekurt55 ben 5. Embriyo transferi oldum . İlk denememde 10. Gün idrar testi yaptım pozitif, 2. Denemem de 9. Gün yapmıştım yine pozitif almıştım ama geç tutunduysa idrarda çıkmayabilir.