Selink seni korkutmak istemem canım ama bu haftalarda dikkat etmen gerek eğer doktora gidebilirsen bi git muayene ol için rahatlar yerleşme kanı da olabilir içinin rahat olması için bi doktora git canım biz neden öle olduğunu tam bilemeyiz inş korkulacak birşey yoktur devam etmiyor diyorsun çünkü🤲🤲🤲