Yazmelegi_ ben karadenizliyim bayıla bayıla yiyiorum valla
Canım da şehriye çorbası istemişti onu yaptım
Normal dolma yapr gibi ama kara lahanadan yapıyorsun canım
Bence lahanaları sıcak suda biraz çevir derim
Biraz yaprağa göre sert oluyor yumuşasın daja iyi
Ben karalahana içini çiğden yapıyorum çünkü pişmesi uzun sürüyor lahanaların
Lahana pişene kadar iç de güzel pişiyor hem erimiyor da