Anneyimbennanne Merhabalar hastane için valiz aldınız mı Önereblcegnz kullanışlı büyük boy valiz ,el çantası var mı .? .
Oglunahamis Anneyimbennanne ben almicam evde olan küçük Bi valizimi kullanacağım, nisanda sandık yerine valiz aldirmistim
femme Anneyimbennanne kac haftaliksiniz bilmiyorum ben gecen perşembe başladım. Hafta sonu yapmadım bisi. Bugun devam ediyoruz. Ve daha cumaya kadar sürer. Kolay olmuyor yıka kurut ütüleme katlama derken uzun iş. Simdi 32+4 haftaligim. Insallah 35 den sonra çantasini hazirlarim. Küçük boy valiz ve bebek çantası yeterli olur diye düşünüyorum içine organizer aldim karışmaz zaten
Anneyimbennanne Elfve Ya sonradan kirli temiz çıkarıyoruz ya hastanede böyle gözü çok olan büyük bı çanta istiyorum evde benimde valiz var küçük.
Anneyimbennanne Oglunahamis Vlla ben 30. Haftadayim ama hcbsy hazrlamadim 😑 Geç kaldığını farkediyrm gün geçtikçe. Benim arakadsm 25 ye hem kendi çantası hem bebeğin çantasını hazr etmiş 😄
Gulden91 Ben 31 de hazırladım 32 de bitti tamamen bi kabin boy yaptık birde bebek bakım çantasını aldım yanıma
Anneyimbennanne Gulden91 Evet bende öyle düşünüyorum. Arkadaşım hepsini bir büyük valizi yapmış ama ayrı ayrı daha güzel sanki ya
Anneyimbennanne femme Nasıl bı organizet aldınız. Şu dolap içlerine kullanılıyor ondan sanırım değil mi. :) Sağlıkla gelsin inşallah. Zor iş valla
35_tecrube Anneyimbennanne Haziran 25 kontrolüm var şuan 27+4 gunluguz o zamanki kontrolden sonra hazırlamaya düşünüyorum evde küçük valiz vardı benim için onu bebek içinde netten çanta ve hurclar aldım bebeginkinide o çantaya hazırlarım zaten hurclar koyunca düzenli olur
Anneyimbennanne 35_tecrube Kuucuk valiz zor oluyor işte sanki düzenlemesi fln tıka basa olsun istemyrm
femme Anneyimbennanne ağzı fermuarlı 6 adet bisi hemşireye verilecekler benim kıyafetlerim falan diye ayırıp koycam tek tek ordw karışıklık olmasın annem için kolay olsun diye :)
ballikedii Anneyimbennanne evet ya daha isimli takımı gelmedi benim pijamalarım gelmedi ondan bitirmedim